Introduzione di tamburi di zeolite

2023-12-23

Introduzione di tamburi di zeolite


A funzione di adsorption di u tamburu di zeolite hè principalmente realizata da a zeolite alta ratio Si-Al caricata in l'internu.

Zeolite s'appoghja nantu à a so propria struttura di vuota unica, a dimensione di l'apertura hè uniforme, a struttura di u vacu internu hè sviluppata, a superficia specifica hè grande, a capacità di adsorption hè forte, cuntene un gran numaru di pori invisibili, 1 grammu di materiale zeolite. in l'apertura, a superficia specifica pò esse altu cum'è 500-1000 metri quatratu dopu chì hè allargatu, più altu per scopi spiciali.

L'adsorzione fisica si trova principalmente in u prucessu di sguassà impurità in e fasi di liquidu è gasu di zeolite. A struttura porosa di zeolite furnisce una grande quantità di superficia specifica, perchè hè assai faciule d'assorbà è di cullà impurità. A causa di l'adsorzione mutuale di e molécule, un gran numaru di molécule nantu à u muru di u poru di zeolite pò pruduce una forza gravitazionale forte, cum'è una forza magnetica, per attirà impurità in u mediu à l'apertura.

In più di l'adsorzione fisica, i reazzioni chimichi sò spessu in a superficia di zeolite. A superficia cuntene una piccula quantità di ligame chimicu, forma di gruppu funziunale di l'ossigenu è l'idrogenu, è queste superfici cuntenenu ossidi di terra o cumplessi chì ponu reagisce chimicamente cù i sustanzi adsorbiti, in modu di cumminà cù i sustanzi adsorbiti è aggregate à l'internu è a superficia. di zeolite.

Introduzione di a tecnulugia di Zeolite

Sicondu e cundizioni di travagliu di i clienti, diversi tipi di zeolite sò selezziunati per avè una capacità di adsorption più efficaci. Sicondu e cundizioni di travagliu cumuni, i mudelli di tamburi di zeolite sò i seguenti:



Prucessu di cuncentrazione di adsorzione di tamburi di zeolite

U prucessu di cuncentrazione di adsorbimentu di u tamburu di zeolite hè divisu in trè tappe:

1. U gasu di scarico chì cuntene VOC hè cambiatu in gasu pulitu da l'anellu esterno di u cilindru attraversu u modulu di u cilindru di zeolite, è hè eliminatu da l'anellu internu. In questu prucessu, i VOC in u gasu di scarico sò fermamente adsorbiti in u modulu di zeolite usendu a struttura di poru speciale è e caratteristiche di superficia specifica di u modulu di zeolite cù un altu rapportu Si-Al.

2. U tamburinu di zeolite hè divisu in zona di adsorption, zona di desorption è zona di rinfrescante. Durante u funziunamentu, u tamburinu gira lentamente per assicurà chì u modulu di tamburinu hè trasferitu à a zona di desorption prima di a saturazione di adsorption per a desorption d'alta temperatura, è poi entra in a zona di rinfrescante per rinfriscà è rinfriscà per ricuperà a capacità di adsorption;

3. Quandu u modulu di zeolite hè trasferitu à a zona di desorption, un picculu flussu di aria calda passa per l'anellu internu di u tamburinu à traversu u modulu di tamburinu di a zona di desorption per purgà è a regenerazione di desorption di u modulu di zeolite. U picculu flussu di gasu residuale d'alta concentrazione da a desorzione entra in u prucessu di post-trattamentu.

Vantaggi tecnichi di tamburi zeolite

1. Partizione valida

U disignu di partizione di u tamburu di zeolite hè a chjave per realizà a so funzione di assorbimentu è desorbimentu cuntinuu. U tamburu di zeolite hè divisu in zona di adsorption, zona di desorption è zona di rinfrescante cù un angolo di partizione raghjone per maximizà a rata d'utilizazione di u modulu di zeolite.

2. Cuncentrazione efficace

U rapportu di cuncentrazione di zeolite hè a chjave per assicurà a so sicurezza operativa è u risparmiu d'energia. U disignu di un rapportu di cuncentrazione ragiunate pò ottene a più alta efficienza di trattamentu cù u cunsumu energeticu operativu più bassu sottu a premessa di assicurà a sicurezza. U rapportu di cuncentrazione massima di u tamburinu di zeolite in u funziunamentu cuntinuu pò ghjunghje à 30 volte. U funziunamentu intermittenti pò esse realizatu in cundizioni speciali.

3. Desorption alta temperatura

U modulu Zeolite stessu ùn cuntene alcuna materia urganica, hà una bona prestazione ignifuga è resistenza à alta temperatura. A temperatura di desorption hè 180 ~ 220, è a temperatura di resistenza à u calore in usu pò ghjunghje sin'à 350. A desorbimentu hè cumpletu è a rata di cuncentrazione di VOC hè alta. U modulu di zeolite pò sustene una temperatura massima di 700, è pò esse rigeneratu offline à alta temperatura.

4. Purificazione efficace

Dopu u pretrattamentu da u dispusitivu di filtru, u gasu residuale VOCs entra in l'area di adsorption di cilindru per esse adsorbitu è ​​purificatu, è a più alta efficienza di adsorption pò ghjunghje à 98%.

5. U modulu hè faciule di disassemble è rimpiazzà

Dimensioni standardizzate, ponu esse rimpiazzate individualmente moduli rotti o assai contaminati.

6. Serviziu di rigenerazione offline

L'efficienza di adsorption diminuisce dopu chì u modulu hè adupratu per un bellu pezzu è l'efficienza di trattamentu diminuite. Sicondu u statutu di a contaminazione di u modulu di zeolite, a classificazione di a contaminazione hè realizata per determinà u prucessu di rigenerazione è a rigenerazione off-line.



Custruzzione di tamburi



1U sigillo di cilindru hè fattu di striscia di sigillatura di fluoro-siliconu, chì pò resiste à 300 ℃ per un cortu tempu è pò correre continuamente sottu à 200 ℃.



2U sistema di tamburi deve esse insulatu cù fibra di vetru ignifuga è revestimentu d'acciaio galvanizatu. Tutte e junzioni di a capa d'insulazione deve esse plegate è caulked per prevene u ventu è a pioggia.

3A zona di adsorption è a zona di desorption sò ognuna dotata di un trasmettitore di pressione differenziale, cù un intervallu di misurazione di 0-2500pa; Marca: Deville. U calibre di pressione differenziale di tamburinu hè stallatu nantu à un latu di a porta di ispezione di u mutore di a scatula di tamburi, è a terminale di l'instrumentu hè riservata fora di a scatula di tamburi.

4Marca di mutore rotativu: Japan Mitsubishi.

5U materiale strutturale internu di u tamburinu hè SUS304 è a piastra di supportu Q235.

6U materiale di a struttura di a cunchiglia di tamburi hè l'acciaio di carbone.

7L'attrezzatura hè dotata di tasselli elevatori è sedili di supportu per u trasportu di gru, l'installazione, l'operazione è u mantenimentu.

esigenze tecniche

1 Condizioni di travagliu Requisiti

1, temperatura di adsorption è umidità

U tamburu di tagliu moleculare hà esigenze chjaru per a temperatura è l'umidità di u gasu di scarico. In generale, in e cundizioni di travagliu di temperatura ≤35℃ è umidità relativa ≤75%, u tamburinu pò esse usatu nurmalmente. In cundizioni estremi, cum'è a temperatura ≥35℃, l'umidità relativa ≥80%, l'efficienza scenderà bruscamente; Se u gasu residuale cuntene dichloromethane, etanol, cyclohexane è altre sustanzi adsorption difficili, a temperatura di travagliu deve esse menu di 30 ℃; Quandu a temperatura è l'umidità di u gasu di scarico chì entra in u cilindru ùn risponde micca à i requisiti di cuncepimentu, hè necessariu un disignu speciale.

2.Temperature di desorption

A temperatura più alta di desorbimentu hè 300 ℃, a temperatura più bassa hè 180 ℃, è

temperatura di desorption ogni ghjornu hè 200 ℃. Aduprate aria fresca per a desorption, ùn aduprate micca RTO o CO exhaust; Quandu a temperatura di desorption ùn hè micca cunfurmata cù i requisiti di u disignu, l'efficienza di trasfurmazioni ùn pò esse garantita. Dopu chì a desorption hè cumpleta, u modulu di tamburinu deve esse purgatu à a temperatura normale prima di cuntinuà à aduprà.

3, volume d'aria:

in circustanze nurmale, a velocità di u ventu di adsorption deve esse in cunfurmità cù i requisiti di u valore di u disignu, micca più di 10% di a velocità di u ventu necessariu o menu di 60% di a velocità di u ventu necessaria, se a velocità di u ventu di adsorption ùn hè micca in cunfurmità cù a velocità di u ventu di design. , ùn pò micca guarantisci l'efficienza di trasfurmazioni.

4, cuncentrazione:

a cuncentrazione di designu di u tamburinu hè a cuncentrazione massima, quandu a cuncentrazione ùn risponde micca à i requisiti di u disignu, l'efficienza di trasfurmazioni ùn pò esse garantita.

5, polvara, nebbia di pittura:

A cuncentrazione di polvera in u gasu di scarico chì entra in u cilindru ùn deve micca più di 1mg/Nm3, è u cuntenutu di nebbia di pittura ùn deve micca più di 0.1mg /Nm3, cusì u dispusitivu di pretrattamentu cuntene generalmente un dispusitivu di filtrazione multi-livellu, cum'è G4 \ F7. \F9 modulu di filtrazione in trè fasi in serie; Se a contaminazione di u cilindru, l'inattivazione, u bloccu è altri fenomeni causati da u trattamentu impropriu di a polvera è a nebbia di pittura ùn saranu micca capaci di guarantiscia l'efficienza di trasfurmazioni di u cilindru.

6, sustanzi altu puntu di ebollizione

Sustanze d'altu puntu di ebollizione (cum'è VOC cù un puntu di ebollizione più altu di 170 ° C) sò facilmente adsorbiti nantu à u cilindru, in u modu di funziunamentu di solitu, a temperatura di desorption ùn hè micca abbastanza per sguassà completamente, in questu statu di funziunamentu à longu andà. , VOCs altu puntu di ebollizione accumuleranu un gran numaru di cilindri nantu à u modulu, occupanu u situ di adsorption, affettanu u funziunamentu generale di u sistema, è ponu pruduce risichi di sicurezza cum'è braising.For tali cundizioni, u prucessu di regenerazione d'alta temperatura pò esse usatu per rileva regularmente è eseguisce l'operazione di regenerazione à alta temperatura nantu à u modulu di tamburinu; U rendiment di adsorption ùn pò micca esse garantitu quandu a sustanza di u puntu di ebollizione altu hè attaccata à u modulu di tamburinu è ùn hè micca desorbitu in u tempu. ; U rendiment d'adsorption ùn pò esse garantitu quandu a sustanza di puntu di ebollizione altu hè attaccata à u modulu di tamburinu è ùn hè micca desorbita in u tempu.

2 Requisiti di stallazione di rimpiazzamentu di u modulu di tamburi

1, modulu di tamburu di tamburi di tagliu moleculare per i prudutti fragili, a stallazione deve esse trattata ligeramente, evite micca scaccià, smashing, estrusione.

2. Se u modulu di tamburinu di tagliu molecule hè imbullatu in l'acqua, per piacè cuntattate u fabricatore è seccu sottu a guida di u fabricatore.

3. Dopu à a stallazione di u tamburinu sieve molekulari, hè cunsigliatu à aduprà desorption aria calda à 220 ℃ per circa 30 minuti prima di usu.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy